Hoe het werk?
Rubika : het is een kant-en-klare activiteit
die zich aanpast
aan het publiek!
“Wie het meest lacht, leert het beste”
– John Cleese
Tijdens een Rubika-sessie bewegen we ons in een ruimte (buiten of binnen binnen jouw structuur) en in een gecontroleerd digitaal omgeving:
Interactieve elektronische tags
We hebben interactieve elektronische tags op de grond (van 10 tot 26, afhankelijk van het gekozen programma).
Een elektronische vinger
We rusten elke deelnemer uit met een elektronische vinger die informatie kan opslaan.
Een tekentafel
Wij zorgen voor een tekentafel: deelnemers kiezen een stevige kaart die de uitdaging aangeeft (deelnemers kiezen hun eigen moeilijkheidsgraad en boeken vooruitgang in hun eigen tempo).
Een vervoermiddel
De voorkeur gaat uit naar een vervoermiddel (benen bijvoorbeeld, maar fietsen, scooters, rolschaatsen etc.).
Een correctieruimte
Wij zorgen voor een correctieruimte (deze bestaat uit computers om onafhankelijke correctie te garanderen).
Een meeslepende ervaring
Daar gaan we!
Een meeslepende en gepersonaliseerde ervaring, afhankelijk van het te bereiken doel, waarbij spelers uitdagingen aangaan, zowel cognitief als fysiek, en van de ene terminal naar de andere gaan om hun antwoorden te valideren. Ze kunnen hun uitdagingen alleen voltooien of samenwerken met anderen. Het is ook mogelijk om extra beperkingen of uitdagingen aan het parcours toe te voegen om de moeilijkheidsgraad te verhogen. Rubika zorgt ervoor dat de ervaring ultra-gepersonaliseerd kan zijn.
En persoonlijke!
In samenwerking met u zorgt het Rubika-team voor:
- het organiseren van de dienst,
- om de thema’s en doelstellingen van de sessie te definiëren,
- gedurende de dag één of meerdere groepen verwelkomen,
- installatie (instelbaar met verschillende configuraties),
- om aan het einde van de sessie een gekwantificeerde en gepersonaliseerde beoordeling te geven.